söndag 1 juni 2008

Snart skola igen

Hej igen,

Imorgon är det skola igen, men jag ska ju åka till släktingarna i Göteborg på Tisdag, so i really don't care ^^ Bara en lugn måndag helt enkelt.
Just nu sitter jag här i min ytterst vackra klänning från indiska som jag egentligen skulle haft på skolavslutningen som jag oturligt nog inte ska gå på, så jag tänkte ha den i morgon istället, kan nog fixa upp en bild på den imorgon :D
Jag vet att jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder, men nu råkar det vara så att jag inte har några bilder att lägga upp, min kamera har ett allvarligt psykiskt problem.
Bortsett från min psykiskt sjuka kamera så har min dag faktiskt varit bra.
Jag var hos Tuva o vi spelade något kriminalspel (som faktiskt var väldigt ruuulit), samt solade halva dan, vilket ledde till att vi blev solbrända sen. Aj.
Jag längtar till sommarlovet. Fyfan vad skönt.



...Och jag slipper nattcyklingen på måndag lalalla ^^

Inga kommentarer: