lördag 31 maj 2008

Hos Tuva

Hej Barn,

Lilla Llaman här igen :D
Är just nu hemma hos Tuva och tänker just nu byta mina fula "designfärger" till nåt vackrare så vi får se hur det blir >:D
O.O och jag måste skaffa en normal kamera så att jag kan visa vad jag gillar o.sv.

Okej, Tuva står här och sjunger om nåt i stil med att hugga i någons tand :'''D
Tuva är hög.
Precis som alla andra i denna lilla värld.
Ska sova över hos Tuva idag igen, mycket trevligt :) Btw DO NOT MISSTOLK!
Tuva har också en blogg, den heter www.tuvisen.blogspot.com, en wounderbar liten modeblogg :)
Idag har vi gått ut och solat på bryggan, o jag o Tuva var lite extra modiga och t.om badade :D Så jao, vi satt där och åt en (förlåt) äcklig köttfärssås som smakade något i stil med barnmat. Och så "tappade" vi ett par bitar av en kanelbulle i vattnet, vilket resulterade till att ett gäng fiskmåsar. Heheheh. (Tuva skrek.) ^^.

HAHAHA!!
Maria sitter här och gör kalkonljud :'D Helt normalt.


Men, det går inte att förneka; vilka underbart trevliga vänner jag har.

Inga kommentarer: