måndag 26 maj 2008

På skolan

Som sagt, e nu på min underbara *host* skola, med inställd spanska, så är ledig en liten kvart till. >:D well well, i morron har vi ett jefla fukkin spanskaprov OCH jag KAN INGET X(
Glömde nämligen spanskaboken så nu eja fan död. R.I.P. Ska de vara så jefla jobbit me "verbet Ir"?
Fuck off.
Imorron kommer Tuva tillbaka från sandviken, ska bli... ömm kul xD speciellt eftersom Maria aldrig kommer på lektionerna så att jag slipper vara något ensam. Host.
Som Tokio Hotel Tönt så måste jag berätta att (okej, alla vet redan) att Bill FFS har tagit bort sina slingor samt tungpercing och köpt en SILVERFÄRGAD FUKKIN POLO!! *dör*
Okej, thank god för Tom Kaulitz :'D Okej, nu e klockan 08:37 så jag borde nog logga ut nu.
Farväl, små barn.


Den tröjan ska brännas på bål.

Inga kommentarer: