måndag 2 juni 2008

Sista skoldagen

Jag känner att min bloggadress är n00big. Riktigt n00big. Jagmenar, vemfan döper sig till "missmatchad". Gosh vad wannabee man kan vara -.- för dom som undrar så kan jag bara säga att jag tog det för att det var det första jag kom på.
Och sen bara: "jaha, det var ledigt, då tar jag det". Och nu ångrar jag mig ordentligt. Nu kommer alla tro att jag är a gigantic n00b. Btw så är det n00bigt att skriva n00b.

Idag var det min sista dag i skolan :D Äntligen sommarlov för min del ^^
Och jag känner mig just nu lite duktig, satt och plinkade på min vackra elgitarr, och hittade lite vackra ackord till en vacker ny liten... sång. För er som känner mig så vet ni att vi har "ett litet band" typ XD men jaja, vi kanske inte är så jättebra, och vi har inte övat på länge, men det skiter jag i. Haha. Well, well, ska öva lite ackord nu (kan nämligen nada), men jaja det går nog jättebra.

...I think.

Inga kommentarer: