torsdag 5 juni 2008

Trött

Nu är det sommar igen, så jag ska ut på klädjakt >:D Muhahaha!
Såg just en somrig klänning från ellos.se som jag verkligen gillar :) Dessutom har jag blivit förälskad i en av Anna Larssons (tyvärr slutsålda) "Today I'm Wearing This"- linnen.

Auuuhw >.< Jag måste verkligen bli bättre på att ta egofoton. Har suttit här i säkert 15 minuter utan att få ett enda bra kort.
Okej. En sak är säkert: Någon som vill bli min personliga fotograf? Hehehe ^^
Klockan är kvart i 12 och jag är bajstrött, tänkte ringa Tuva eller någon rolig människa i morgon och kolla om någon vill göra något i nåra timmar innan jag ska med pappa o kolla på vårat framtida hus.
Jao. Det är köpt nu. Men vi kommer inte få kolla inuti det imorgon. Haha xD

Scheisse. Det är svårt att fatta att vi börjar tha great 8:an nu i höst. That is like uwwmajjgaad.
Tänk bara; betyg, mer krav, mer läxor och inte minst: ett steg närmare att... 'växa upp'.
Nu blir jag lite nostalgisk här. Vad är det med mig igentligen??
Nu loggade Tuva in och typ spammar mig med nån lycklighetsattack.

Gute nacht, Lieber kinder.

Inga kommentarer: