torsdag 5 juni 2008

Jag har en pyssling som heter Felix Ö.Ö

Tjena små barn!

Nu är Ellen tillbaks från Göteborgs trakter (hehe) och har shoppat jacka, jeans och en ny mobil Ö.Ö Amagaad! Man fick den om man förlängde nåt abonnemang, o de kostade bara nåra kr mer än vad det brukar kosta för mig i vanliga fall :')
Killen som presenterade detta för oss (tadaaaa)... asså det, små barn, kallar jag försäljningsteknik x) Vi bara stod där och sen bara; "Oj. Vad hände?". Hehe x)
Men jag fick en liten vacker walkmanmobil :D *häppi*, men det finns nåra saker jag stör mig på, bland annat att alla mina kontakter raderats, och att man inte kan filma. Hömm. Kul.
Men bortsett från mobilen så köpte jag en jacka från Vero Moda som jag verkligen blev nöjd med samt ett par vita jeans :)
*Hihiihi*
Sen gick vi på mammas kusins student. Jao. Tydligen har jag en pyssling som heter Felix. Haha ^^ Pyssling är somsagt "släktådran" under syssling. Ja. Pyssling. HAHA.

Men ja.
Knappt någon känner mig.
Och jag känner ingen.
Okej. För er som undrar;

Jag = personuppfattning/lokalsinne fiskbulle.


Överdrivet enkel matematik.

Inga kommentarer: