lördag 13 september 2008

What in the name of...??

Min data är skum.
Inte bara skum, utan även allmänt konstig och virusdrabbad. Inte det slags virus som smittar av sig, den bara... kraschar och stör sig -.-' Har nämligen rotat fram min gamla halvtrasiga laptop från vinden och släpat hem den till pappa.. åh, nämnde jag föressten att det sitter i en gammal CD i den som inte går att få ut?? Det är troligtvis min gamla sims2-skiva xD jag undrade väl vart den var ;) Men den har på något vis brutit sig loss från själva "hållaren" i datan och satt sig på tvären bara för att göra livet surt för mig. Die, computah, DIE!
(Hasta la vista, baby! *BOROOOOM*)
Jag vill ha en NORMAL laptop som faktiskt går att använda -.-''
Usch, jag har världens träningsvärk sedan idrotten XD
*Överdrivet otränad*, ursäkta, men vår nya idrottslärare (...vad hette han nu igen? Eller jag kanske inte ens får skriva det här?) hade tydligen planerat en översportslig (...nejmen... vad heter det...??) stafett, vilket jag inte känner att jag var överdrivet bra på..


Jag har lyssnat lite po Ladytron, so:
Tuva, if you ever read this: fixa biljetter till mig med :) DANKE!


....förlåt, jag har lyssnat lite på Amy MacDonald och jag måste faktiskt erkänna att hon är väldigt bra :) Hon sjunger såna där låtar som man får på hjärnan hur lätt som helst :D Som SOAD-lyssnare så vet jag inte riktigt hur dom 2 artisterna hör ihop, men det gör inget, för hon är verkligen jätteduktig :) Jag vet att halva Sverige redan har både hört henne och att jag på så sätt är lite efter, men whateva. På tal om musik så ska ju Scars On Broadway komma till Sverige ^^ Jag vet inte när (wtf) det är nämligen så att det är åldersgräns så att små skitar som jag inte kan komma in -.- hälvätte.
Nu måste jag sova.

You know you love me ^^



XOXO

Gossip Girl


Inga kommentarer: