onsdag 24 september 2008

Okej.


Sitter på pendeln o skriver från min vackra lilla UPPHITTADE lilla mobil :D den var nämligen försvunnen igår (0.0), men det visade sig Iaf att den var hemma hos Tuva :P idag har vi haft en friluftsdag med skolan, det var helt ok, man skulle inte direkt ut i skogen och orientera xP hursomhelst så gjorde det att vi slutade tidigt, vid typ 12, så jag är relaterat nöjd. Usch. I morgon (?) Har vi nåt engelskaprov x( men det ska tydligen inte vara så svårt xP och crap, imorron har vi spanskaskiten D: ikväll blir det till att plugga som faan >.< DESSUTOM ska jag hinna fixa en massa scheman till bussar o sånt skit så jag hinner till skolan... *drop* XO om det blir nåt mentalt problem med mobilen igen nu så att jag inte kan publicera detta så dör jag... Dessutom ska jag hinna plugga tyskagrammatik -.-

Inga kommentarer: