torsdag 25 september 2008

Trött


Jag har fortfarande inte gjort klart den förbannade läsloggen. Observera att den ska vara inlämnad IMORGON, men boken som jag ska arbeta med är hos mamma och jag har inte kunnat hämta den... Jag får väl lämna in den på måndag istället xP imorgon har vi även ett engelskaprov, har inte precis pluggat på som en galning, men jag har inte direkt svårt för engelska om jag ska säga så XD så nej, jag är inte direkt orolig. Men däremot har vi matteprov på måndag, hoppas jag överlever >.< på... Lördag ska jag sätta mig ner och göra varenda fucking läxa o plugga på som faan tills jag svimmar! Oh, Btw, jag frågade vad jag skulle ha fått för betyg på min engelskapresentation och jag typ dog när jag hörde ett klart 'MVG'!! JAAAA XD Däremot fick jag 'bara' G (med Vg som högsta) på no'n. Äsch. Det är FÖR stressigt i skolan just nu >.< kan man inte bara göra en sak i taget? Och förutom alla prov så finns det en massa fucking irriterande människor som gör allt för att vara så puckade som möjligt. Så jävla omoget.

Inga kommentarer: