söndag 14 september 2008

Montag? O.Ö

Shame on me. Jag är uppe kl 22:22 fast jag igentligen borde ha lagt mig. För precis 22 minuter sedan, vill säga.
Snart är det måndag igen (HELVETES*****FJKWSAÖ) och ännu en bortslösad helg i mitt liv har gått. Jag slösar bort mitt liv på pyamasdagar - (3 glas oboy and pyamas goes soffa feat. TV), mitt liv är inte tillräckligt långt för att jag ska hinna ha det så 24/7. Men när man är totalisolerad i Huddinge så tycker jag inte att det verkar så speciellt roligt att sitta i en 45-60 minuter på sl's färdmedel för att träffa någon i ett par timmar. Suck. My. Ass. Jag känner mig som en gammal borttappad groda.

Tänk om jag hade börjat spela gitarr när jag var typ fem... eller nio... tänk då vilket proffs man kunde ha varit idag x) Om man övade som faan vill säga... vilket jag troligtvis inte skulle ha gjort eftersom jag var en lat liten skit.
Förlåt, jag vet inte ens vad jag skriver, jag är bara trött och jag skrev bara om vad som kom upp i mitt huvud.

Nu är den borttappade grodan trött.
Kramar på er alla...




... Jag behöver iallafall en sådan just nu...

Inga kommentarer: