fredag 15 augusti 2008

Trött och pigg


Tjosan IGEN alla människor! Jag sitter just nu i min säng och bloggar från min lilla mobil :D håller just nu på med att kolla igenom en massa bilder jag tagit i sommar, börjar skumt nog känna mig lite nostalgisk XD hursomhelst så tänkte jag Iaf lägga ut lite bilder eftersom jag inte har något att göra >.< jag börjar bli RIKTIGT irriterad på att jag envisas med att blogga så jeffla mycket helatiden. Snart kommer jag fasiken slå till mig själv OwO jag såg precis en film på 5an, minns allvarligt inte vad den heter XD den handlade om en kille och en tjej som råkade byta kroppar genom ett par magiska örhängen, vilket låter otroligt fuckat om man bara säger det XD men den var rolig. Och... Pinsam XD åå jag kan inte sluta tänka på att jag äntligen skaffat en normal design :'D (okej, jag ska sluta tjata), men eftersom det är (the holy) *första försöket* så känner jag mig lite lycklig. Notera bara att jag är någolunda ironisk med att skriva att jag har ett otroligt egocentriskt liv. Haha. Okej. Jag är klar. Holy fuck vad mycket jag skrev XO men jaja. Bara KOM NU nåra läsare XD

Inga kommentarer: