torsdag 28 augusti 2008

Frisk ;)

Nu e lilla jag frisk igen xD ursakta mig for skriften, har inte alfabetets 3 sista bokstaver po denna data, men jag hoppas ni overlever -.-' ehh..
Sitter just nu vid matbordet och skriver AMAZINGLly SEGT on denna data pga dennas mentala problem. (Bortsett fran bokstavsgrejen so har den en konstig storlek som gor att jag inte kan skriva normalt >.<'')
Nu ska jag sluta skriva om en bajsad data och istallet beratta precis VAD jag gjort denna... vackra... dag. Jag har inhandlat ett par baggyjeans x) (okej, dom var inte SO baggy som dom jag kollat po innan, men dessa var PO REA och kostade bara 79:-) Yohoo! *happihappi*
Restrerande "viktiga" saker idag har varit b.la SKOLFOTO OwO (OMFG will I look like an baiskorv as usual??) Jag fick inte se fotokopian i datan, men fotografen sa att det blev bra... men han var lite... SKUM. Och med tanke po att han var so pass SKUM (helt fuckade poser xO) so litar jag inte direkt po att dom blev bra XD Men vi for vellan se x/
Imorgon har vi gympa, men eftersom jag precis har varit sjuk och e LITE hostig fortfarande so slipper jag den nog :)... mennnnn stackars Tuva D:> ...tydligen ska vi ha springning... the worst nightmare of them all. Next to mountainbiking, klimbing, jogging and any kind of collective suicide.



I GLOW IN THE DARK
OMG, THAT'S SO SCARY!




















Inga kommentarer: