tisdag 12 augusti 2008

Sommardag :D

HALLO alla trevliga trollbarn!

Jag vet, jag har faktiskt inte bloggat på 167 år, och jag kan faktiskt inte skylla ifrån mig på nåt. Jag har helt enkelt inte pallat, speciellt med tanke på att jag inte har en vettig kamera, tills NU när jag kan blogga med mobilen och skicka bilder på det sättet :D Wohoo!
Igår flyttade vi in i detta "lilla" radhus, någonstans i Huddinge :) inte direkt för att jag vetefaan vart jag är, men det känns bra... och jag har ett eget ruuum :'') *tårögd*
Just nu håller vår kära dator på med att föra över min mobils lilla självskapande blogg HIIIT (jag är såklart ett tekniskt geni), så jag är ganska nöjd ^^ wohoo :D och sen ska jag göra en vacker desiiiign (...öh... i paint) och allt känns så underbart bra för sekunden ;)
Idag ska jag (troligtvis) träffa Ronja och Tuva, vi tänkte typ åka till stan eller nåt :D ååh btw jag måste pröva ett par *baggyjeans* :D



Ellen på stan ÖwÖ

Inga kommentarer: