måndag 25 januari 2010

Coming Undone


Jag borde nästan förbjuda mig själv från att lyssna på musik när jag inte sitter ensam i ett tomt, mörkt rum. Annars är det nästan omöjligt att förstå hur underbar låten egentligen är. Efter många om och men har jag märkt att min musiksmak har ändrats drastiskt på senaste tiden. Ja herresatan. (Roligt ord, ja.) Det var inte så länge sedan jag knappt hörde annat än toner från Serj och hans vänner. Sedan blev The Moldy Peaches intressant och därefter öppnades broar till både Adam Green och Kimya Dawson. Dessutom började jag lyssna mer på Korn, Kent, ja, gud vet vad. Men oroa er inte, ungdomar. System kommer alltid finnas i mitt hjärta.





2 kommentarer:

A sa...

utomordentlig musiksmak må jag säga

Gravel sa...

Tackar, sannerligen uppskattat på min ära



(: